HTML

Benderik elmélkedik

Friss topikok

Büszkeség

2014.07.05. 00:17 Benderik

 

Titkolózva élni rossz.

Súlyos betegség, amit kezelni kell, lelépett férj / feleség, elvonóra / börtönbe került gyerek -- olyan helyzetek, melyekkel saját / ismeretségi körben találkoztunk, vagy csak hallottunk róla, így már átéltük vagy eljátszottunk a gondolattal, milyen is lenne, ha velünk.

És túl a nyilvánvaló rosszon, mindig ott a másodlagos gyötrelem: család / barát /ismerősök / munkahely: elmondjuk, ne mondjuk, ha igen, hogyan, ha nem, hogyan ne? Ha igen, mit gondolnak rólunk -- lenéznek, sajnálkoznak, kinek kell ez? -- ha nem, egyre nehezebb fedezni a helyzetet -- miért nincs sehol a gyerek / férj / feleség?, hová megyünk minden szerdán, miért hullott ki a hajunk, harákolunk, fogyunk, suttogni kezdenek, de csak mögöttünk, hisz' láthatólag mi sem akarunk beszélni róla, találgatnak, összesúgnak, sajnálkozva néznek...

Aki élt már ilyet maga, családtag, ismerős, vagy csak belegondolt, egy olvasott történet nyomán, tudja, hogy legjobb lenne, ha egyszerűen el lehetne mondani, figyeljetek, nem akarlak untatni/terhelni vele, de úgyis észreveszitek,-vettétek, ez történt, sok szóra nem érdemes, csak hogy rövidre zárjuk.

Akkor ki-ki vérmérséklete szerint csak elteszi az információt, van, akivel meg lehet beszélni, van, akiről kiderül, hasonló cipőben jár, van, aki csak elpletykálja, de három napon túli csoda pláne az internet korában még ha kéne sincs, szóval lenyugszik a világ, és főleg mi, mert végre nincs rejtegetnivaló rész az életünkben, amit egyre nehezebb úgy szervezni, hogy ki ne tudódjon.

***

Valami ilyesmi lehet melegnek / leszbikusnak lenni olyan társadalomban, ahol ez már nem tilos, csak nem nézik jó szemmel. Esetleg csak azt, ha elmondom. Mert ám legyen, de ne tárjam eléjük, éljek saját nememmel, de diszkréten.

Na de valakivel hosszú távon diszkréten élni -- valljuk be, igazi titkosügynöki feladat.

Mit mondok a családnak, ismerősöknek, munkahelyen?

Egyedül élek? De hát ugyanabban a lakásban él még valaki más is! Idővel csak feltűnik.

Vagy ne éljünk egy lakásban? Idővel akkor is feltűnik, mert nőm sosincs, ugyanakkor folyton együtt lófrálok egy fiúval.

Vagy ne lófráljunk együtt? Barátok közé sose mehetek vele? Moziba, színházba se? Vagy mindig külön menjünk be? Akkor mégis, mit csinálhatunk együtt?

Lehet, hogy nem mondom el, de idővel a társadalom maga is suttogni kezd róla. Az úgy jobb? Akár csak a társadalomnak. 

Vagy legyek acélos jellem, és mondjak le arról, hogy valaha is társam legyen? (És egyébként miért is?...)

És ha lemondok, akkor a társadalom elfogad? Nem igazán, egyre erősebben feszegetik, hogy miért nem nősülök? Választhatok: ugyanaz a suttogás, vagy acélos jellemmel megnősülök.

 ...és teszek boldogtalanná egy nőt, mert ott aztán már nehéz kibúvót találni.

Vagy legyek acélos jellem, és tettessek vágyat, érdeklődést, s feküdjek le rendszeresen egy olyan neművel, ami pont a másik, mint amelyikre gusztusom van? Akik ezt javasolják, maguk megtették már olyan neművel, aki pont a másik, mint amelyikre gusztusuk van? Ha nem, akkor ők ezen a ponton most ne adjanak tanácsot.

 +++

Nagyjából szimplán erről van szó.

Hogy hosszú távon (pláne egy életen át) titkolózni, vagy társ nélkül élni, ha amúgy lenne, nehéz, és még kivitelezhetetlen is.

Akkor meg minek fölöslegesen bonyolítani életünk amúgyis gombolyagos, göbös-bogos fonalát?

Igazából nem büszkék a melegek (és leszbikusok és hasonló cipőben járók), csak azt szeretnék, hogy szégyellni / titkolni ne kelljen. Mert az frusztráló, bonyolult, és igazából kivitelezhetetlen is.

És ha férfiként élhetek úgy férfival, hogy mindenki tudja, aztán ez egyszerűen nem téma, és a társadalom ezt így elfogadja, onnan kezdve büszkeség se lenne. A büszkeség csak egy dacos válaszreakció arra, hogy titkolni illendő.

A híres emberek nyilvános kitárulkozásai meg szimplán ahhoz kellenek, hogy a kisember, akit szintén e cipő szorít, lássa, hogy mást is, és hogy lehet így élni, és árulnak rá való cipőt is. Olvastam egyszer, hogy Németországban a konzerveket / levesporokat külön kampánnyal kellett elfogadhatóvá tenni, mert a társadalom a nem frissen főtt vacsorát felszolgáló asszonyt megvetette, hogy maradékot tesz az asztalra. Egyszerűen meg kellett mutatni, hogy ilyet más is tesz, és nincs ebben semmi rossz. És ehhez ismert asszonyok is kellettek, akik a tévében elmondták, hogy az ő uruk is konzervet eszik, és hogy örül.

És persze (ezt már írtam itt, s fenntartom) a szexualitást kidomborító elemek e harcnak olyan eszközei, melyek inkább visszafele sülnek el, meg e témában a büszkeséget is sokan visszatetszőnek érzik, de hát az emberiség a történelemben sose találta meg rögtön az Arany Középutat, mindig erre-arra túllendülve tévelygett előtte pár évtizedet/-századot, amíg a felek kölcsönösen meggyepálták egymást, mert az alanyi jogon járó közös nagy szenvesztőprogramok, mint éhínség, pestis, sose volt elegendő.

Majd beáll ez is, és siettetni se feltétlenül akarom, hisz' a társadalom igényli a szenvedélyes önszivatást, csak hogy legalább tudjuk, mi ez az egész. Mert akkor hátha picit mégis meggyorsul.

(És a fölösleges frusztrációval nem szivatott ember a GDP-t is lelkesebben növeli...)

.

S hogy mily' nehéz s hiábavaló is titkolni előtt vonzódásunk tárgyának nemét:par-1.png

..

.

 

.

164 komment · 1 trackback

Címkék: meleg hideg büszkeség balítélet

A bejegyzés trackback címe:

https://benderik.blog.hu/api/trackback/id/tr506474273

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Homofóbia – igen! 2014.07.05. 11:19:09

A homoklobbi igyekszik a “homofób” szót valamiféle gyalázatos szóvá degradálni, nagyjából a “bűnöző” és a “rasszista” szintjére. Valójában azonban a “homofób” szó nem sértés, hanem a normalitás, az egészség igenlése. A homoszexualitás ugyanis egy genet...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blais 2014.07.05. 13:55:26

Nem tudom, hogy egy homoszexuális kapcsolatot hogyan lehet a pedofíliával összekeverni. Hiba van a fejekben.

bölcsbagoly 2014.07.05. 13:55:56

@surken: remélhetőleg ez csak egy buzzant libsi vágyálma marad.

bölcsbagoly 2014.07.05. 13:57:48

@Blais: nem keverte senki, de mindkettő közerkölcsbe ütköző lehet. másrészt, a pedofilok egyrésze is homoszexuális, de kimondottan fiatal húsra van beállitva.

MlN 2014.07.05. 13:59:07

@Krisz11:
Ha van egy családok apuka (de lehet anyuka is), akik legyenek hátrányosabbak is, mesevilágban élnek (=mélyen vallásosak). Az apuka tudja magáról hogy a banánt szereti vagy az anyuka pedig lefetyelni szeret. A coming out eleve kizárt. Mit fog csinálni? Ott a gyerek. Nem ellenkezik, nem mondja el senkinek, így a szülő titka titok marad.
Hasonló okok lehetnek a papoknál is.

Nem feltétlenül hajlamról van szó. Nincsen ló, jó a szamár is elv.

Ezért nem feltétlenül jelenthet a nagyobb arány nagyobb hajlamot véleményem szerint.
Érdekes statisztika lehetne, hogy mennyi pederaszta él házasságban.

Ettől függetlenül mélyen elítélem, azokat akik gyerekeket molesztálnak.

conchita wurst 2014.07.05. 13:59:31

Normális buzikat a társadalom észre sem veszi.

A vonulgató büszke buzikat pedig el kell nyomni, mint egy koszos fekélyt. A test kiveti a gennyes gócokat.

tisztapista 2014.07.05. 14:00:15

@MlN: "Valaki alátámaszthatná ésszerű érvekkel, hogy mitől rosszabb egy meleg/leszbikus, mint egy heteró…"

Hétköznap általában semmiben. Akkor rosszabb, ha vonulgat, kampányol, és megpróbálja az ő nézetére átformálni a médiát. Akkor rosszabb, ha agresszív ultraliberális propagandát folytat, homofóbnak bélyegez (ami náluk kb. a náci szinonímája), ha nem értek egyet, és el akarja tőlem venni az egyet nem értés jogát, el akar hallgattatni, büntettetni akar az állammal, ha kifejezem a véleményemet arról hogy a homoszexuaitás nem genetikai éredetű, hanem egy tudatosan választott életforma.

Ettől rosszabb, mert el akarja tiporni a szólásszabadságot a saját perverz irányultsága alapján.

conchita wurst 2014.07.05. 14:01:04

Ugyanez igaz a médiabuzikra, ők minősített esetek. Ugyanígy azok akik képernyőre engedik őket.

Ezért lenne fontos a buziadó.

conchita wurst 2014.07.05. 14:05:20

Egyébként komoly nemzetbiztonsági kockázat őket egyáltalán beengedni az országba.

A Pride résztvevőinek 80%-a ugyanis ugyanaz a fizetett szarkeverő a világ összes városában.

conchita wurst 2014.07.05. 14:09:56

A maradék 20% Al-földi, Kul-ka és a csatakbuzi zsidógyerek a Zindex szerkesztőségből hogy is hívják csak a Stájner Krisztoff.

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.07.05. 14:11:23

@Blais: kettős mérce!!!
liberálfasiszta vagy
bingó

ugyanolyan szexuális kisebbség mindkettő, ráadásul elég nagy a két halmaz metszete is

te mit csinálnál azokkal a homokosokkal, akik pedofilok is?
gázkamra vagy örökbefogadási jogok?

vagy egyetlen szexuális kisebbség emancipációját sem támogatod, vagy mindegyikét támogatod, ezek a korrekt opciók
ha válogatsz köztük, rangsorolsz, akkor kettős mércét alkalmazol
a következetes homofób legalább általában elutasít mindent, ami nem hetero
a liberálfasiszták meg piedesztálra emelnek egy devianciát, a homokosságot és közben az összes többit elnyomják, szemforgatva, ájtatoskodva

Krisz11 2014.07.05. 14:23:29

@Ad Dio: "he ratio of heterosexual to homosexual pedophiles was calculated to be approximately 11:1. This suggests that the resulting proportion of true pedophiles among persons with a homosexual erotic development is greater than that in persons who develop heterosexually."

A szöveg szerint a hetero/homo pedofilok aránya 11:1-hez. Ez alapján a homokos pedofilok aránya nagyobb mint a hetero pedofiloké. A szöveg szerint ez nem jelenti azt, hogy a hajlamuk is nagyobb attól függetlenül, hogy az arányuk nagyobb.

MlN 2014.07.05. 14:47:18

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!: Így van, változott a világ. 40 éve nem egészségügyi és jogi fogalom. A BNO nem mérvadó? Miért nem az?
Milyen szexuális kisebbségek elnyomatása folytatódik? A müzofiliáé?

Hogy ki, hogyan nyílványítja ki a véleményét, az az ő dolga, azt hiszem nem engem minősít. Azt sem mondtam, hogy minden homofób látens, nem mindegyik az, viszont van pár study, melyeknek a konklúzióik szerint nagy részük az.

Most akkor mindent kizárólag genetikai alapon vagy kulturális alapon vizsgálunk?
Mert ha genetikai alapon nézzük, akkor genetikai értelemben (e.g. kromoszóma szám) ugyanúgy homo sapiens sapiens vagy, mint egy néger vagy egy aboriginal. Vagy egy buzi.

Kulturális alapon természetesen különbözünk, de attól még ugyanolyan büdöset szarunk, mint bárki, más kultúrából származó egyén. A tisztelet csupán annyit játszik, hogy a fajtársaimat tisztelem, függetlenül a kulturális és "genetikai" hovatartozásától. És nem fogom lebuzizni, cigányozni vagy lezsidózni a másikat. Tisztelem benne azt, aki.
Emberekkel dolgozom nap, mint nap. Fehérekkel, feketékkel, sárgákkal, romákkal, heterókkal és buzikkal is. Ugyanúgy bánok mindegyikkel, mert mindegyik ember. És nem hinném, hogy tisztem lenne bárki felett ítélkezni.

Nem érzem magam felsőbbrendűnek... Sőt magyargyűlölőnek sem.

Ja... Ha már a nicknevedve belekerült az evolúció... Nézz utánna a homoszexualitásnak az evolúció tükrében :)
A magyar melegek élete az 1940-es években is érdekes olvasmány lehet.

christophe 2014.07.05. 15:00:58

egyszonak is szàz a vège pedofiloknak sitten a helye,a felnottek pedig egymàssal onszàntukbol azt csinàlnak amit akarnak,egy làbfesiszta semmivel nem tobb,kevesebb jobb vagy rosszabb,mint egy homoszexuàlis,ergo nem jàr neki se tobb se kevesebb,az àllamtol a tàrsadalomtol.

burakefendi 2014.07.05. 15:14:42

@MlN: ezek az evolúciós levezetések inkább ideológiai alapúak, mint komoly elméletek. a homoszexualitás társadalmi elfogadását persze meg kell tudományosan is alapozni.

_most_ 2014.07.05. 15:42:18

@Krisz11: úgy tudom a pedofilok aránya a katolikus papok között a legnagyobb, mégis vállalhatnak gyereket a vallásos emberek, akiknél pedig nagy a veszély, hogy kettesben hagyják a gyereküket egy pappal. Meg ügye a jobbikosok is vállalhatnak gyereket, pedig ők nagy valószínűséggel nácinak nevelik a gyerekeiket, amivel nyilvánvalóan tönkreteszik a gyerek életét, hisz a nácikat megveti, kitaszítja a társadalom.

Anders Behring Breivik 2014.07.05. 16:14:51

MOCSKOS BUZIK !!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

MOCSKOS BUZIK !!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

MOCSKOS BUZIK !!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2014.07.05. 16:26:43

@_most_: "úgy tudom a pedofilok aránya a katolikus papok között a legnagyobb"
Na, ez a szép példa a "katolikusfóbiára"... :)

Nzoltan 2014.07.05. 16:30:05

@Rodolfo63: Elkora baromságot régen olvastam.

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.07.05. 16:32:18

@_most_: "úgy tudom a pedofilok aránya a katolikus papok között a legnagyobb" - ezen hardcore ateistaként is röhögnöm kell
egyrészt fentebb írták, hogy évek óta tudják a tudósok, hogy a homoszexualitás genetikai hiba, rendellenesség eredménye
na most én itt azt az összefüggést vélem felfedezni, hogy akkor ez a genetikai hiba a papok közt a leggyakoribb
ez hogy lehet? ez a vallásos gén, ami egyben felelős lenne a pedofíliáért is

természetesen az egész lehet, hogy nem igaz, mivel én nem látom azt bizonyítottnak, hogy a homoszexualitás genetikai eredetű lenne

érdekes módon börtönökben, laktanyákban, zárt közösségekben rákívánnak egymásra azonos nemű emberek
meg ugye vannak a biszexek, meg a betért meg kitért homokosok
ezernyi variáció
szóval a genetikai és szocializációs faktorok szépen keveredhetnek itt

valamint a pedok és a homokosok halmazának elég nagy a metszete
egy pedo-homokost emancipálni csak úgy lehet, ha a homokossága mellett elismerjük a jogát a pedofíliára is
és ez így lenne helyes, liberális, következetes

az igaz, hogy a pedo papokat az utóbbi időben felkapta a média, nem is kétlem, hogy sok lenne, de ez elsősorban a cölibátus miatt és az elhallgató közeg miatt van
az ortodox zsidó közösségekben is rettenetesen sok a pedofil ügy az utóbbi időben az USA-ban, de ők jobban hallgatják el ezeket a külvilág elől

minden ilyen problémát megoldana, ha a pedofiloknak nem kellene titkolózniuk, hanem a homokos sorstársaikhoz hasonlóan szabadon és büszkén vállalhatnák a szexuális irányultságukat
és utána mindenki eldönthetné, hogy akarja-e a gyerekét rábízni vagy sem a rabbira, papra

"a jobbikosok is vállalhatnak gyereket, pedig ők nagy valószínűséggel nácinak nevelik a gyerekeiket, amivel nyilvánvalóan tönkreteszik a gyerek életét, hisz a nácikat megveti, kitaszítja a társadalom" - egyrészt a jobbikos miért nevelné nácinak a gyerekét? hiszen nem is németek
amelyik társadalom pedig kitaszítja a tagjait politikai meggyőződése miatt, az kirekesztő, diktatórikus, képmutató

@MlN: "Kulturális alapon természetesen különbözünk" - természetesen nem csak kulturális alapon különbözünk, elég, ha szétnézek magam körül, csupa ázsiai mindenütt
nehéz lenne azt mondani, hogy minden különbség kulturális
az ázsiaiak sem hisznek abban, hogy minden ember genetikailag egyforma, illetve egyenlő lenne
itt eléggé él a fajelmélet, minden ázsiai nép elég rasszista, de ez így is van rendjén
nekik szabad, itt nincs eszement politikai korrektség
csendes kitaszítás és elszigetelés van a nem kívánt elemekkel szemben

de ha már ti ott Európában olyan felvilágosultak vagytok, akkor tessék következetesen végigvinni minden liberális tervet: tessék mindenkinek színesbőrűvel szaporodni, tessék mindenkinek elfogadni az összes szexuális irányultságot, hiszen az akár genetikai, akár kulturális, szocializációs eredetű eltérés, mindenképpen tiszteletet és megbecsülést érdemel
és itt gondolok a hetero, homo, bi, geronto, pedo, nekro és mindenféle más parafíliákra is

az nem liberális hozzáállás, hogy egy nektek tetsző kisebbséget felruháztok mindenféle jogokkal, majd hátradőltök, hogy minden rendben, problémák megoldva, mindenki ünnepelje a melegeket
közben meg a pedofilok, zoofilok elnyomva maradtak

nincs olyan, hogy felsőbbrendű szexuális irányultság, a homoszexuális semmivel sem jobb vagy rosszabb, mint a heteroszexuális, zoofil, gerontofil vagy pedofil
tessék a másságot elfogadni és nem megállni a homo-egyenjogúságnál

christophe 2014.07.05. 16:42:30

''
de ha már ti ott Európában olyan felvilágosultak vagytok, akkor tessék következetesen végigvinni minden liberális tervet: tessék mindenkinek színesbőrűvel szaporodni,''
Van rà pèlda nem kevès,egyàltalàn nem fossok attol,hogy majdan a a fiam egy fekete,sàrga stb.lànyba fog-e beleszerelmesedni...

Nzoltan 2014.07.05. 16:43:03

@Blais: Hát úgy, hoyg technikailagmsemmi különbség nincs közöttük, csak a tàrsadalmi megítélése màs.

Nzoltan 2014.07.05. 16:51:32

@christophe: A feketéker kerülöm, mert alkalmatlanok egy komolyabb társadalmat összerakni. Az àzsiaiakkal meg én is ellennék. :-)

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.07.05. 16:55:34

@christophe: jó neked, ez a te szabadságod
másoknak meg az a normális, hogy a saját fajtájukkal szaporodnak és kirekesztenek másokat
ettől kerek a világ, mindenki olyan virágot szagol, amilyet szakít magának
a választás szabadságát meg kell adni mindenkinek
senki nem kényszeríthető arra, hogy mást elfogadjon, de ugyanakkor az elfogadás nem is tilos

@Nzoltan: igen, teljesen igazad van, a pedofília ma olyan megítélésnek és boszorkányüldözésnek van kitéve, mint évszázadokkal ezelőtt a homoszexualitás
ez tarthatatlan a 21. században
nekem semmi bajom a pedofilokkal, szerintem minden szexuális kisebbséget ugyanúgy el kell ismerni és teljesen azonos jogokat kell nekik biztosítani

már csak azért is, mert rengeteg homoszexuális pedofil is egyben és az ilyeneknek egyszerűen félmegoldás a homoszexuális egyenjogúság, közben pedofilként megbélyegzik őket

és akkor még nem is szóltam a zoofilokról, arról a sok ezernyi magyar nőről, akik kutyával élnek és bizony megkívánják egymást a társállatukkal és megtörténik, amit a természet rendel, párosodnak
vagy beszélhetnénk a birkával, borjúval, kecskével nemi életet élőkről is
őket mélységesen lenézi a kirekesztő többség csupán azért, mert mások, mást szeretnek és máshogy
pedig ők is szeretetre és megbecsülésre vágynak

elképzelem, ahogy vonulnak Budapest belvárosában, egy nyáj kecske és birka vegyesen, kolomppal a nyakukban, pár szexuális társállat juhászkutya tereli őket, mellettük pedig büszke zoofilok transzparensekkel

igen, ez a jövő, ez a valódi szabadság, Európa büszke lesz ránk :)

Krisz11 2014.07.05. 17:02:28

@_most_: " Meg ügye a jobbikosok is vállalhatnak gyereket, pedig ők nagy valószínűséggel nácinak nevelik a gyerekeiket, amivel nyilvánvalóan tönkreteszik a gyerek életét, hisz a nácikat megveti, kitaszítja a társadalom"

Végülis csak 1 millió Jobbikos van :D. De gondolom te ide sorolod a nácikhoz a fideszt is, így a végén oda jutunk, hogy az a 100.000 belső körúti kirekeszti a 9,9 millió náci magyart, és így végül mindenkinek tönkre is tették az életét.

Bár nekem úgytűnik, hogy az olyan liberálisok vannak szánalmas kisebbségben, mint te. Nincs 200.000 szavazótok.

christophe 2014.07.05. 17:15:59

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!: ''senki nem kényszeríthető arra, hogy mást elfogadjon, de ugyanakkor az elfogadás nem is tilos''Ez az egyuttèlès szabàlya,milyen lenne màr,ha pofàn vernènek az utcàn,mert,pl.alacsony,kovèr szemuveges vagy,vagy nem vehetnèl orokbe gyereket,mert pl.cukorbeteg vagy.

J.László 2014.07.05. 17:23:53

Nyomul nagyon a buzilobbi. Aztán majd kurvára meg fognak lepődni, ha a többség megunja a minden vízcsapból ömlő propagandájukat és jól pofán vágják őket.

dukeekud 2014.07.05. 17:33:03

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!:
"na most én itt azt az összefüggést vélem felfedezni, hogy akkor ez a genetikai hiba a papok közt a leggyakoribb
ez hogy lehet? ez a vallásos gén, ami egyben felelős lenne a pedofíliáért is"

Ugy hogy ez az egesz pedofil hiszteria, csak egy ostoba agyatlan gyulolet keltes. A gyulokodok 95 %-a a szo jelentesevel sincs tisztaban. Modernkori boszorkany uldozes, ahol kizarolag az a lenyeg, hogy az idiotak kielhessek a beteges gyuloletuket.
Kulonosen azert elkepeszto, hogy uldozuk a pedofil szexualitast, mert a gyerekek, a nemi eresuk elott kb 99 %-ban maguk is pedofil szexualitasuak. Ezert vonzodnak szexualisan a sajat kortarsaikhoz, innen szarmazik a pedofil szexualitas. Csak a gyerekeket nem nevezuk pedofilnak, csak akkor ha pechuk van, es a nemieres utan, meg felnot korukban is megmarad a pedofilszexualitasuk.

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.07.05. 17:33:07

@christophe: így van, örökbefogadásnál a heterokkal azonos jogokat kell biztosítani minden szexuális kisebbségnek, hiszen ugyanolyan érző emberek ők is és vágynak családra

a homoszexuálisok, szado-mazochisták, pedofilok, gerontofilok, zoofilok, nekrofilok is fogadhassanak örökbe gyereket

örülök, hogy egyetértünk ebben, senkit nem szabad bántani, kirekeszteni azért, amit a hálószobájában művel, az magánügy, csak rá és partnereire tartozik
de sajnos a magyar liberális értelmiség egyelőre kipécézett magának egyetlen szexuális kisebbséget, akiket támogat, a többit pedig meg sem említik

számomra ez érthetetlen kirekesztés

Alfoldi Robert 2014.07.05. 17:41:52

@J.László: Már pedig mi megmutatjuk ezeknek a büdös náciknak, hogy végül akkor is mindenki meleg lessz, ha nem akarja. Akkor majd szervezhettek heteró felvonulást, ha megengedjük.

christophe 2014.07.05. 17:46:19

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!: ne mosd ossze a pedofilokat a tobbivel,azok eroszaktevok,a tobbi felnott azt csinàl amit akar.

PannonBoy 2014.07.05. 18:04:16

Happy Pride, baby! :)

bölcsbagoly 2014.07.05. 18:07:49

@christophe: persze, s az is mindegy lesz neked, ha egy fekete, sárga fiúba....

christophe 2014.07.05. 18:52:11

@bölcsbagoly: nyilvàn nem reppesnèk az oromtol,de ha O igy lenne boldog,kiegyensulyozott..

kosztarovics bácsi 2014.07.05. 19:00:37

Rohadjon le minden buzeráns és szimpatizáns farka. A leszbi nők lukja meg gyógyuljon be!

bat4 2014.07.05. 19:02:22

Szarok a pride-ra, büszkén.

tisztapista 2014.07.05. 19:09:12

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!: "örökbefogadásnál a heterokkal azonos jogokat kell biztosítani minden szexuális kisebbségnek, hiszen ugyanolyan érző emberek ők is és vágynak családra

a homoszexuálisok, szado-mazochisták, pedofilok, gerontofilok, zoofilok, nekrofilok is fogadhassanak örökbe gyereket

örülök, hogy egyetértünk ebben, senkit nem szabad bántani, kirekeszteni azért, amit a hálószobájában művel, az magánügy, csak rá és partnereire tartozik
de sajnos a magyar liberális értelmiség egyelőre kipécézett magának egyetlen szexuális kisebbséget, akiket támogat, a többit pedig meg sem említik"

A teljes egyenlőséget lehet csak támogatni. Ha a heterók heterók gyerekeit fogadják örökbe, akkor a homokosok csak a homokosok gyerekeit fogadhassák örökbe. És a többi. Legjobban a zoofilok járnak, nekik majd lesz kisállatuk, amit több boltban már ma is meg lehet venni.

conchita wurst 2014.07.05. 19:14:42

@tisztapista: Az mijafaszom hogy szexuális kisebbség?

Én saját kezüleg verem de gyereket azt akarok, arra jogom van.

gizmo26 2014.07.05. 22:55:26

Sírásóként a nekrofil kisebbség nevében kikérem magamnak, hogy értünk nem harcolnak a liberálisok. Mi nekrofilok is emberek vagyunk, és nem hullaként tekintünk azokra akikkel közösülünk, hanem érző, emberi lényként. Mi is szeretnénk házasodni és gyereket örökbefogadni. Tessék ezért is küzdeni!

kvadrillio 2014.07.05. 23:02:01

NU, AZÉRT A HETERÓK SEM KEFÉLNEK, MÁSZNAK EGYMÁSRA ÚTON-ÚTFÉLEN....A COCILIZMUSBAN EGÉSZ JÓL ELVOLT MINDKÉT IRÁNYULTSÁG MAGÁBAN........
DE MOSTANÁBAN, EBBEN A KITELJESEDETT KAPITA LISTA-DEMOKRÁCIJÁBAN , MINDENKI BENNE AKAR LENNI A TÉVÉBEN ! :o))). MERT KÜLÖNBEN AZ ÉV 364 NAPJÁN A KUTYA SE FIGYEL RÁJUK !!! :))))).

feketeesfeher 2014.07.05. 23:02:35

@J.László:
"a többség megunja a minden vízcsapból ömlő propagandájukat és jól pofán vágják őket."

A többség speciel nem nagyon foglalkozik a dologgal.

Van egy agresszív törpe kisebbség, aki mindenáron balhézni akar, és van egy picit nagyobb kör, amelyik a szájkaratéban éli ki az agressziót, de a mindennapokban az emberek meglepően toleránsak.
Mármint úgy "meglepően", hogy az elfogadó túlnyomó többségnek valójában nincs hangja.
Az agresszív homofóbok üvöltözése egyszerűen elnyomja a túlnyomóan nagy többség elfogadó, beleegyező hallgatását.

egy igazi barom vagy mária 2014.07.06. 02:21:00

Hát már aztán tényleg!
@gizmo26: a nekrofiloknak követel jogokat.
A másik meg a pedóknak!
Mi nem kéne még?
Rohadt kirekesztők vagytok mind!
Azokkal mi lesz akik dinnyével szeretnek kúrni? Fruktofil pride-ot azonnal.

sdani 2014.07.06. 03:25:00

@feketeesfeher: "Mármint úgy "meglepően", hogy az elfogadó túlnyomó többségnek valójában nincs hangja."
Egyet értek! Az indexes blogok kommentjeit olvsva eleinte azt hittem, hogy Magyarország tele van agresszivitásig elmenő homofóbiával. De aztán kiderült a helyszíni tudósítások alapján, hogy csupán egy maroknyi ellentüntető próbált rendbontani.

Van 15 véresszájú kommenthuszár, aki csapja a palávert de azoknak a fele is a zártosztályról tölti be a blog.hu-t.

Überspannung 2014.07.06. 06:02:35

megnéztem az indexes galériát a felvonulókról. a legtöbbjük fején messziről látszik valami nagyon furcsa degeneráltság. ezek nem tisza arcok.

barkaba 2014.07.06. 06:03:34

@Sexual Harassment Panda: Nagyon el vagytok tévedve. A gyerek természetes hogy egy férfi és egy nő együttlétéből származik. Azt nem odaadják valakiiknek, hanem legfeljebb elveszik valakiktől.

Ez egy megváltoztathatatlan alapkövetelmény, tehát, hogy a szülőpár milyen ebben a vitában nem játszik. Mert nélkülük (ha csak az erkölcsileg hibátlanok csinálhatnának gyereket) nem lenen gyerek.

És aki azt állatja, hogy a kétségtelenül meglévő hajlamoknál ha egy buzi pár nevel egy kisfiút, akkor nem nagyobb az esélye, hogy rajta is előjön, elhatalmasodik a homoszexualitás, az vagy ostoba, vagy hazudik. Márpedig a társadalom érdeke, hogy kevés buzi legyen (lehetőleg nem mindenkiből legyen az akiben van egy kis hajlam rá, ami ugye tudjuk sokkal többször előfordul, mint a ténylegesen homokosság), mert ha túl sok van, akkor kihalunk.

Überspannung 2014.07.06. 06:15:43

@feketeesfeher: milyen elfogadó többség beleegyező hallgatása te debil? most fosd össze magad, mert ilyen kurvára nincs.
azért nem tüntetünk, mert semmi értelme és semmi kedvünk a buzikat közelről bámulni, bőven sok már az a hányingerkeltő mocsok is, ami a hírekből átjön utánatok.

Behajtó70 2014.07.06. 06:51:56

Jogotok van? Akkor figyljetek! Én meg külön WC-t akarok, mert nem szeretem, ha a pöcsömet hesszeli valakik vizelés közben! Ehhez nekem is jogom van, ugye? Ha meg ezt nem megy, akkor a női-ffi WC-t sem kell kettészedni, csináljunk mindent együtt!

Ugye mekkora marhaság a "jogom van" alapú pofázás!

Mindenki leszarja, hogy ki milyen beállítottságú, ez csak neket okoz gondot, és nem a köznapokon, hanem otthon, a család előtt. Ezt vetítitek ki.

jog-ász 2014.07.06. 07:00:20

azt gondolom igaz írás, kliséktől mentes.
a hozzászólások- ha nem megrendelésre készültek- meg katasztrófa..az biztos hogy vagy nem olvasták a posztot, vagy funkcionális analfabéták, nem értik a magyar szöveget..reméljük jó hamar elhülyülnek és nem okoznak több kárt a társadalomnak.

Nzoltan 2014.07.06. 08:15:59

@christophe: Ez hülyeség. A pedofil alapvetően nem erőszaktevő.
Míg egy kőkemény katolikusnak 18 évesen is tabu a szex, addig vannak itthon is népcsoportok, ahol családon belül hamarabb tanulják a szekszualitást, mint az írást olvasást és semmilyen lelki problémát nem okoz, mert a kultúra része.
Manapság azokat szokás meghurcolni, akiknek pucér gyerekképek vannak a számítógépén. Előfordul, hogy akkor is, ha a fotón a saját gyerek pancsizik a kádban.

Szóval nem ilyen egyszerű ez.

Nzoltan 2014.07.06. 08:18:38

@Behajtó70: Egyébként tényleg van egy trend, hogy a férfiak a vizeldében is takarják magukat, mert félnek attól, hogy valakiknek az ő pöcsükre fáj a foga.

Nzoltan 2014.07.06. 08:28:25

A probléma abból adódik, hogy akik felvonulnak azok erőszakosan akarják 'elfogadtatni' magukat a társadalommal. Aztán akik ugranak rájuk azok homofób köcsögök. Akik meg nem akarnak foglalkozni velük, azok meg azért hülyék, mert nem állnak ki mellettük. Ez így nem fog menni.

A másik része adolognak, hogy a felvonulók szerint az amit ők képviselnek az teljesen normális, mint a heteroszekszualitás. Pedig, ha egy férfinak a puncitól nem áll fel, vagy a nőnek a fasztól nem nedvesedik be, azt el lehet fogadni, csak éppen nem normális.

Volt az indexen egy film a Lédi Dömperről. Na, ha olyan lenne a hozzáállása minden melegnek a témában mint neki, akkor nem lenne itt semmilyen probléma.

Nzoltan 2014.07.06. 08:29:31

@Behajtó70: Ezzel teljesen egyetértek.

William Kidd 2014.07.06. 08:30:39

Az hogy valaki buszke ra, hogy buzi az nem gond. Viszont ez a szexualis orientacio "nem normalis", evoluvcios zsakutca. Ha sajat utodot nemzeni keptelenek, orokbe se fogadhassanak, hogy miert? Egyreszt mert alapvetoen, az az egeszseges ha egy ember heteroszexualisnak szuletik, joga van az egeszseges lelki, szellemi es testi fejlodeshez, ez magasabb rendu mint a buzik gyerek utani vagya. Egy ilyen "parnal", "csaladban" nem az lenne a gond, hogy nem kapna szeretet a kisgyermek, hanem az hogy torz, a termeszetestol (termeszettol) eltero mintat kapna es latna, ami negativ iranyba befolyasolna a lelki, szellemi fejlodeset. Hogy elmagyarazzam a blogironak miert, lenne oriasi probelam ha gyermeket fogadhatnanak orokbe! Legelsokent bar o a termeszet vadhajtasa, de o is egy egeszseges, heteroszexualis, ferfi es no kozotti kapcsolatbol jott letre. Ha egy szep napon azt latnank, hogy egyre tobb a buzivirag sot mit tobb egyik napra, csak homoszexualisokkal lenne tele a Fold nevu bolygo, az emberisegnek kb. egy emberolto lenne hatra es a kihalt fajlok listajat gyarapitana utana. Nem lenne tobb ember a vilagon es nem lenne tobb buzifelvonulas sem. Nem lenne o sem, hogy propagalja a hulyeseget. Ha mar igy alakult es szeretne tobb Pride felvonulast a kozeli es tavoli jovoben is, e cel szempontjabol a legokosabb, ha nem ragaszkodik a homoszexualisok orokbefogadashoz valo jogahoz. En a helyukben nem is vonulgatnek, mert nincs is ertelme. A szexualis orientacio - plane ha abberalt - nem kozugy, hanem maganugy es a kutyat nem erdekli ki mit csinal a negy fal kozott. Erre amire ok buszkek, jobb ha ki-ki a sajat belsojeben a helyere rakja. Ilyen vagyok, ilyennek formalt a Joisten, bar emiatt ernek hatranyok es nem elhetek alapveto ertelemben vett teljes eletet, de ettol meg lehetek jo ember es hasznos tagja a tarsadalomnak. Ennyi boven eleg, a vonaglas es sirankozas potcselekves. Szerintem ezt a buzik ertelmesebb resze, tokeletesen tudja es latja.

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.07.06. 09:42:54

@christophe: a pedofilokrol ugy beszelsz, mint anno a nacik a homokosokrol

Igazi kirekeszto hozzaallas.

A vilag valtozik, ami par evtizede tilos volt, az ma a trend, a homo jogok mar teljesek, ideje lenne a tobbi szexualis kiaebbseg jogait is felkarolni.
A pedofilok neveben is benne van, hogy szeretik a gyerekeket. Az eroszaktevo az eroszaktevonek neveztetik, akar pedo, akar homo vagy hetero.
Az eroszaktevo az buntetojogi kategoria, a zoofil, pedofil, homoszexulais, heteroszexualis, nekrofil az pedig tiszteletre es megbecsulesre melto szexualis beallitottsag.
Aki az egyiket tamogatja az mindet tamogassa.
Eljen a teljes szabadsag! A 4 fal kozott mindenki azt csinal, amit akar.

@egy igazi barom vagy mária: igy van max riszpekt, big up, eljen a fruktofil szexualis kisebbseg
Teljes mellszelesseggel kiallok a dinnyeszeretok jogaiert
A nok mar regen dugnak fel maguknak banant es uborkat, tessek lehetove, hogy hazasodhassanak is novenyi partnereikkel es orokbe is fogadhassanak.
Aki ezt ellenzi, az kirekeszto fasiszta!

barkaba 2014.07.06. 10:01:26

@jog-ász: Ecsém! Neked nincs egy százalék esélyed, hogy az IQ-d magasabb mint az enyém. De gondolhatod azt, hogy te mint buzi, okosabb, toleránsabb megértőbb vagy mindenkinél. Jogod, ha irtóztató primitív marhaság, akkor is.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.07.06. 10:48:08

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!: ott vagy eltévedve, hogy büntetőjogi kategóriában gondolkodsz, az alaptétel pedig marha egyszerű: ne árts másnak. ezért nem szerencsés összemosni a homoszexualitást a pedofíliával. ha a kettő között nem látsz különbséget, az a te problémád.

gizmo26 2014.07.06. 10:48:53

@egy igazi barom vagy mária: Mikor reggel a tükörbe néztem arra jöttem rá, hogy a kispöcsű férfiak érdekeit sem képviseli senki. Minket senki em vesz emberszámba tudod, mert még helikopterezni sem tudunk. Pedig nekünk is jogunk van az élethez.

gizmo26 2014.07.06. 10:52:36

@William Kidd: Nos nem akarom elrontani a kedved, de MO-on nagyrészt csak cigánygyerekeket lehet örökbe fogadni. Ha belőlük nevelnének a buzik további kis buzikat, akkor nem tudnának szaporodni, mert ők is buzik lennének. Na most már biztos vagy abban, hogy rossz ötlet engedélyezni, hogy örökbe fogadjanak?

conchita wurst 2014.07.06. 10:57:47

A nemzeti sajtó nevezhetné a felvonulást mondjuk szégyennek.

Ami egyeseknek büszkeség, másoknak szégyen.

egy igazi barom vagy mária 2014.07.06. 11:22:39

@gizmo26: Hát, én nagyon elfogadlak, meg kívánom, hogy találj olyat aki képviseli az érdekeidet. Sajnos a mozgalomhoz csatlakozni nem tudok, mivel nekem hatalmas.
Viszont így jobban továbbgondolva neked több jogod van, mint nekem, mert nem csak dinnyét kúrhatsz, hanem paradicsomot meg narancsot is. Én meg ki vagyok ebből hagyva, csak a dinnye meg a tök marad nekem.
Szóval rohadt kirekesztő náci vagy

conchita wurst 2014.07.06. 11:49:21

@Nelson.: Nézzük egyszerüen.

A gyereked elbuzul. Ez, egyéb hátrányok mellett azt jelenti hogy nem lesz unokád. Tiszta haszon bmeg, igaz?

Mert normális ésszel nem éppen.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.07.06. 12:05:25

@conchita wurst: az előbb szégyenről beszéltél, most meg haszonról. tisztázd először a fogalmakat.
én azt kérdeztem miért szégyen.

conchita wurst 2014.07.06. 12:07:21

@Nelson.: Mert a homoklobbi azt mondja hogy Pride.

Tehát normális ésszel az ellenkezője az igaz.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.07.06. 12:08:33

@conchita wurst: egyébként fordítsuk meg: a gyereked homoszexuális lesz. mit csinálsz, elítéled, kitagadod?

feketeesfeher 2014.07.06. 12:10:30

@Überspannung:
És mind a 200-an ilyen szájkaratebajnokok vagytok?
:))))

Az ország túlnyomó többségének ha rátok néz, leginkább hányni vagy röhögni támad kedve.
És ezerszer inkább támogatja a buzikat, mint a magotok fajtát.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.07.06. 12:14:19

@conchita wurst: és mi baj van a pride-dal? a pride nem csak büszkeséget, hanem öntudatot is jelent. az meg senkinek nem válik a kárára, ha tisztában van saját magával.

conchita wurst 2014.07.06. 12:15:55

@Nelson.: Az én gyerekem nem lesz homoszexuális, mert normális családi háttere van.

Meg úgy általában senki sem lesz homokos csak úgy. Éppen így bünöző sem lesz a gyerekem, mert odafigyeltem rá, amikor kellett. Aki meg bünöző lett ott gondok voltak a családjában is.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.07.06. 12:21:42

@conchita wurst: persze, a melegek csakis egynemű pároktól születnek, hogyne :DD

feketeesfeher 2014.07.06. 12:25:42

@conchita wurst:
"Az én gyerekem nem lesz homoszexuális"

:))))

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.07.06. 12:33:47

@conchita wurst: jó, oké, elhiszem, hogy a te gyereked nem lesz homoszexuális. rendben.
de tételezzük fel, hogy mégis az lesz, valami fatális félreértés következtében. hogy reagálnál egy ilyen helyzetre?

gizmo26 2014.07.06. 12:36:24

@egy igazi barom vagy mária: Mi kisfaszú férfiak gyakran fegyvermániások, de még gyakrabban nácik vagyunk. Valahogy ugye le kell vezetni az agressziót, ami a szexuális kudarcainkból felhalmozódik. Ennek egyik módja, hogy focimeccseken hőbörgünk, vagy homoszexuálisokat verünk.

christophe 2014.07.06. 12:39:59

@Nelson.: Noa a sok homofob,rasszista; igen kivàncsi lennèk ha gyermekuk buzi lesz esetleg cigànnyal,zsidoval nosul,akkor kèsz vège,megszunt a gyerekènek lenni,vagy mi van?

conchita wurst 2014.07.06. 12:43:43

@Nelson.: 'a pride nem csak büszkeséget, hanem öntudatot is jelent. az meg senkinek nem válik a kárára, ha tisztában van saját magával.'

- nem árt ha tisztában van vele hogy a viselkedése abnormális és kínt okoz a szüleinek és a környezetének

conchita wurst 2014.07.06. 12:44:25

@Nelson.: ki mondta hogy egynemü pároktól születnek? hogy jön ez ide?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.07.06. 12:45:44

@conchita wurst: és az egy ember dolga, hogy megfeleljen a szülei és akörnyezete elvárásainak?
ezzel a felfogással még mindig a fán ülnénk.

conchita wurst 2014.07.06. 12:46:20

@Nelson.: Mint mondtam senki sem lesz homokos csak úgy véletlenül.

Ezért nem árt felelősséget vállalni a társadalomért is, annak aki teheti, nem csak a családjáért.

conchita wurst 2014.07.06. 12:51:54

@Nelson.: Ezzel azt akarod mondani hogy az elbuzulás vmiféle evolúciós folyamat?

Ez ugye baromság.

2 féle változás van a természetben, növekedés és csökevényesedés, az elbuzulás pedig az utóbbi.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.07.06. 12:52:32

@christophe: igen. pontosan ez érdekelne engem is, hogy hogyan reagálnának arra, ha a saját gyerekük homoszexuális lenne.

gizmo26 2014.07.06. 12:55:38

@conchita wurst: Conchita, neked meg szép hosszú a hajad és a szakállad.

christophe 2014.07.06. 12:57:02

@conchita wurst: '' Mint mondtam senki sem lesz homokos csak úgy véletlenül.''
Igen a fold meg lapos,a foldet meg Isten teremtette,àmen..

conchita wurst 2014.07.06. 13:01:29

@christophe: A gyenge emberek, a szar emberek filozófiája hogy a gyerekem rajtam kívül álló ok miatt lett buzi v. bünöző.

A valóság más, csak nem merik elvállalni. Igy mindig jól jön a hárítás.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2014.07.06. 13:05:01

@conchita wurst: nem akartam vele semmi ilyesmit mondani. csak érdekelne, hogy reagálnál arra, ha kiderülne, hogy meleg a gyereked.

christophe 2014.07.06. 13:11:49

@conchita wurst: cuncimokus màr gyerekkoràtol az,màs kèrdès ,hogy a Magadfajta esetleg megprobàlja kiverni belole,aztàn vagy szerencsèje van ès felnottkoràra elhuz jo messzire,ha nincs akkor kinyirja magàt.

feketeesfeher 2014.07.06. 13:12:59

@conchita wurst:

Mondjuk az a szerencse, hogy a magad fajta homofób hülyékből egyre kevesebb van.
Igaz, az a kevés egyre hangosabban ordibál, de az meg annyira nem számít.
Minden pride után óbégattok egyet, az élet meg megy tovább nélkületek.

egy igazi barom vagy mária 2014.07.06. 13:58:01

@feketeesfeher: pride nélkül is menne tovább az élet.
Attól meg nem lesz elfogadottabb a dolog, hogy az ember nem megy ki 40 fokban tojást dobálni. Pont le vagytok szarva. Senkit nem érdekeltek. Ez nem elfogadottság.

conchita wurst 2014.07.06. 14:04:24

@christophe: Miért lenne gyerekkorától az?

feketeesfeher 2014.07.06. 14:19:50

@egy igazi barom vagy mária:
"Pont le vagytok szarva. Senkit nem érdekeltek."
Te szerencsétlen ökör. Én speciel nem vagyok meleg. :)))))

Engem azért zavar az az agresszív házmester mentalitás, amit többek között te is hibátlanul hozol, mert többek közt ez is azok közé a dolgok közé tartozik, amitől élhetetlen ez az ország.

Ha nem lennének buzik vagy pride, akkor másba kötnél bele ma. Mint ahogyan egy hét múlva már nem a buziknak akarod majd megmondani, hogy szerinted hogyan kell viselkedni, hanem majd valaki másnak.

Az a baj, hogy ti mentálisan nem vagytok egészségesek, és másokon akartok bosszút állni a saját problémáitokért.

christophe 2014.07.06. 14:50:12

@conchita wurst: mert kromoszoma eltèrès,van rola szakirodalom oplvass utàna..;

conchita wurst 2014.07.06. 14:52:01

@christophe: Tüzd ide a dolgot ha már erre hivatkozol.

egy igazi barom vagy mária 2014.07.06. 15:42:18

@feketeesfeher: kinek mondtam meg, hogy mit és hogyan csináljon? Pont hogy azt sajnálom, hogy a pedóknak, nekrofileknek, zoofileknek meg egyéb fileknek még manapság is rejtőzködniük kell.

Élhetetlen az ország? Hát menj el. Én nem tartom élhetetlennek.
Egyébként még mi a faszt akarsz? Felvonulnak. Nem bántják őket. Le vannak szarva. Nem mondhatom el a véleményemet? Mit kéne még hogy kapjatok, hogy ne visongjál, hogy élhetetlen az ország, meg homofóbok vannak mindenhol? Legyen kötelező évente egyszer fartúrni, vagy mi?

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.07.06. 16:23:54

@Nelson.: "ott vagy eltévedve, hogy büntetőjogi kategóriában gondolkodsz, az alaptétel pedig marha egyszerű: ne árts másnak. ezért nem szerencsés összemosni a homoszexualitást a pedofíliával. ha a kettő között nem látsz különbséget, az a te problémád."

totál félre van menve a gondolkodásod

a homoszexualitás mióta is nem bűncselekmény Magyarországon?
1961-ben jött ki a szocialista Btk., ami már nem rendelte büntetni a felnőtt homokosok egymással kúrását

ezután csak lassan szállt le a korhatár a mostanira, emancipálódtak, a heterokkal egy tekintet alá esnek

Tehát onnan indultunk, hogy a homokosság keményen büntetőjogi kategória volt még 50 éve, ahogy ma sajnos a pedofília még mindig az.

Mivel indokolta a homokosság dekriminalizálását 1961-ben Nezvál Ferenc igazságügy miniszter? Hogy a homoszekszualitás bűncselekménnyé nyilvánítása azért helytelen, mert az biológiai jelenség.
"Született nemi elferdülés" illetve a felnőttkor előtt átélt "szekszuális benyomás" hatására alakul ki, "általában gyenge idegrendszerűeknél". E jelenségtől a leggondosabb terápia ellenére sem lehet egykönnyen megszabadulni.

Ezzel indokolták a homokosság dekriminalizálását.
Ez ugyanúgy elmondható a pedofíliáról is.

Az is egy szemenszedett hazugság, hogy a pedofília ártalmas. Az erőszak ártalmas, akár heteroszexuális, akár homoszexuális. Az pedofil ugyanúgy szeretetből teszi, amit tesz, mint a homokos vagy a hetero. Az erőszakot minden esetben el kell ítélni. De ha nincs erőszak, akkor minden rendben van.

Továbbá kinek árt az, ha egy 30-40 éves ember és egy 5 éves ember összeházasodik és szeretetben élnek egymással? Ami a hálószobában történik, az pedig ugye magánügy, ahogy azt sok buzeráns is elmondta már.

Vagy abba gondolj bele, hogy kire és mennyire káros az, ha egy nő hozzámegy feleségül a szibériai husky kutyájához, akivel ő szexuális viszonyt folytat?
Vagy egy férfi elveszi a kecskéjét akivel szerelmi viszonyt folytat. Ez kit zavar, kinek káros? Miért ne fogadhatnának örökbe egy kisgyereket, akit szeretettel nevelhetnének, a kecske mama még tejjel is ellátná. Boldog családként élhetnének.
Engem ez nem zavarna, számomra ez természetes dolog. A jogszabályok rosszak, hogy ezt nem engedik, meg kell őket változtatni és az emberek boldogságának szolgálatába állítani a jogot.
Ha valaki egy állattal boldog, akkor legyen szabad neki az állati társával, társállatával családot alapítani. Ja, hogy az embernek és állatnak nem lehet gyereke? Ahogy a buzeránsoknak sem lehet közös gyerekük, nosza engedjük meg, hogy örökbe fogadjanak árva kisgyerekeket!

Az a baj, hogy a buzik megálltak ott, hogy a saját jogaikat elismertették, de közben kirekesztenek minden más kisebbséget.

Én valódi liberálisként követelem, hogy minden szexuális irányultságot egyenrangúnak ismerjenek el! Aki ezzel nem ért egyet, az nem liberális, hanem náci és klerikál-fasiszta! ... Horn Gyula mondjon le! ... Van kiút!

feketeesfeher 2014.07.06. 16:53:04

@egy igazi barom vagy mária:

"meg homofóbok vannak mindenhol"

Nincsenek a homofóbok olyan sokan csak nagy a pofájuk.
Veled sem az a baj amúgy, hogy homofób vagy, hanem az, hogy egy agressziv tahó.

egy igazi barom vagy mária 2014.07.06. 18:18:35

@feketeesfeher: Meséld el, hogy milyen felmérés alapján állapítod meg, hogy hány homofób van!
Mert én azt állítom, hogy vannak a buzik, és a homofóbok. Olyan nincs, hogy egy egészséges heteroszexuális ember ne kapjon hányingert, ha 2 pasi smárol. Márpedig ha hányingere van, akkor homofób, ugye?

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.07.06. 19:30:21

@Nelson.: szerintem már te is érzed, hogy ha egy szexuális irányultságot engedélyeztek, bevezettek, jogokkal ruháztok fel, akkor semmi esetre sem állhattok meg ott, nem rekeszthettek ki másokat, akiknek kicsit vagy nagyon is más a szexuális beállítottsága
pláne, ha nem erőszakosak
a homokosok kinek ártanak?
a zoofilok kinek ártanak?
a homokosok hangoztatták, hogy ami a négy fal között, az magánügy, mégis kivonultak az utcára mutogatni a szexuális beállítottságukat
más szexuális kisebbségek esetén nem magánügy, hogy mit csinálnak a négy fal között?
ha két buzeráns nem csinálhat gyereket egymással, de mégis joguk van gyereket örökbe fogadni, hogy családot alapíthassanak, akkor egy zoofil, aki a kecskéjével, kutyájával nem élhet együtt házasságban, bár gyereket nem tudnak csinálni (ahogy a buzeránsok se), de a homokosokhoz hasonlóan nekik is meg kell adni a jogot, hogy gyerekeket fogadhassanak örökbe

a homokosok ha gyereket nevelnek, akkor attól a gyerek még nem lesz automatikusan buzeráns (legalábbis ez a népszerű érvelés), a lényeg, hogy szeretetben nőjön fel a gyerek

na most ha egy zoofil ember és a kutyája, akit csak a hálószobája magányában szop le néha, örökbe fogad egy gyereket és szeretetben nevelik fel, akkor ugye ugyanott vagyunk, mint a buzik esetében: annyi számít, hogy a gyereket szeretetben felnevelik, a szülők szexuális magatartása nem hat rá negatívan (mert ugye az genetikailag eleve el van döntve, ahogy fentebb egy kommentező rámutatott), tehát akárki nevelhet gyereket, örökbe fogadhat, hiszen a gyerek már genetikailag úgyis buzi, hetero, pedo vagy gerontofil, esetleg zoofil beállítottságú
a szülők példája abszolút nem hat rá (legalábbis ezt állítják a buzik), ha nyitottan, minden téren elfogadásra nevelik, akkor nem lehet indokolni semmivel, hogy ne fogadhatna örökbe bárki gyerekeket

mellesleg elítélt bűnözők is nevelhetik a saját gyereküket, hathatnak rá negatívan a példájukkal (persze a szexualitás már eleve be van kódolva a génekbe egyesek szerint)
akkor egy zoofil, vagy pedofil, aki nem is bűnözik, csak máshogy és másokkal szereti a szexet, mint a többség, miért ne nevelhetne gyereket?

én komolyan nem értem a kettős mércét: a buzi az mitől jobb, érdemel több jogot, mint egy pedofil
pláne, hogy a pedofilok között is rengeteg homokos és biszex is van
őket minek tekintik a kirekesztő buzik? harcostárs buzinak, vagy elgázosítandó pedofilnak?
kicsit nácik ezek a buzik, nemde? aki nem olyan, mint ők, az ki van rekesztve a szexuális egyenjogúsításból

feketeesfeher 2014.07.06. 20:43:03

@egy igazi barom vagy mária:
"Mert én azt állítom, hogy vannak a buzik, és a homofóbok."

Mert te két bites vagy, ezért állítasz marhaságokat.
Azon a környéken, ahol én a kutyámat sétáltatom, ott sétáltatja a kutyáját egy leszbikus pár és egy meleg pár is. Soha senkinek nem volt velük semmi baja, pont ugyanúgy beszélgetnek velük a többiek, vagy én, mint az összes többi hetero kutyással. A gyerekeket se "tiltaja" tőlük senki, nem undorodik tőlük senki, nem beszélik ki őket a hátuk mögött.
Teljesen normális átlagos (és persze felületes) kutyás kapcsolat van.
Nyoma sincs sehol a homofóbiának. Pedig ők 4-en vannak, mi meg úgy 100-110-en, akik oda járunk kutyákkal.

Nulla konfliktussal.

Úgyhogy barátkozz meg a gondolattal, hogy te vagy a törpe kisebbség.

feketeesfeher 2014.07.06. 20:55:12

@Az evolúció megfordítója... vissza a fára!:
"ha egy szexuális irányultságot engedélyeztek, bevezettek, jogokkal ruháztok fel"

Nem lett se bevezetve, se "engedélyezve" se jogokkal felruházva a homoszexualitás.

A zoofilek vagy a nekrofilek vagy a bánat tudja még kik azok meg nevelhetnek gyereket, meg örökbe is fogadhatnak, meg házasodhatnak is, ha a kedvük úgy tartja, ugyanis a szexuális irányultság az speciel nem téma a hivatalos eljárásban.

Egészen fura szexuális beállítottságú emberek nevelnek amúgy gyereket, hol jól, hol rosszul.

"én komolyan nem értem a kettős mércét: a buzi az mitől jobb, érdemel több jogot, mint egy pedofil"

Nem érdemel több jogot, és nem is kap.
Ráadásul a heteroszexuális pedofilnak pont annyi joga van, mint a homoszexuális pedofilnak.

Nagyon mellélőttél ezzel a kis elmebeteg koncepcióddal.

Az evolúció megfordítója... vissza a fára! (törölt 2014.07.07. 03:54:55

@feketeesfeher: ne mondd, hogy ha ma kiderülne, hogy valaki nekrofil, zoofil, pedofil, akkor kapna örökbefogadási jogot
pláne ha úgy akarnak örökbe fogadni, hogy a partnerével előbb házasságot akar kötni

ha bejelentkezik valaki örökbefogadásra, kiderül, hogy pedofil, akkor első körben elcsukják vagy 10-15 évre, ez a szomorú

a homoszexuális pedofilnak és heteroszexuális pedofilnak nem annyi joga van, mint egy sima homoszexuálisnak vagy heteroszexuálisnak
csupán azért, mert más a szexuális érdeklődése, az alapján ítélik meg és üldözik, amit a hálószobájában tesz

a pedofilnak és nem pedofilnak nincsenek egyenlő jogai, ezt értsd már meg
és ez kirekesztés, megkülönböztetés a szexuális orientáció alapján

a zoofil nem élhet boldog házasságban, vagy regisztrált élettársi kapcsolatban a partnerével
ahogy a pedofil se

ez kirekesztés!

nagyon mellélőttél kis fasisztám!

nandras01 2014.07.10. 03:14:35

@Ad Dio:
íme egy jobboldali korrekt hozzáállása a kérdéshez.
ilyen is van- sajnos ez a ritka...
süti beállítások módosítása