HTML

Benderik elmélkedik

Friss topikok

Tiszteletteljes kérés a Kossuth térről

2013.05.12. 23:54 Benderik

"- a második lépés, hogy ha amennyiben ezek a lépések nem volnának elegendőek, akkor az egyszeri beruházások finanszírozását a kormány felfüggeszti 2013-ban és 2014-ben is. Ilyen például a stadionépítés, a Kossuth tér átépítése. A második lépés keretében jön szóba a vagyoni értékû jog értékesítése is - tette hozzá."

(Varga Mihály a pénteki csomagról)

Nos, nekem, bevallom, teljesen jó volt a Kossuth tér, ahogy volt, Szép volt, zöld fák, nagy kupolás ház középen, villamos, megszoktam. Sose kértem, hogy építsék át. Nem tudtam, miért kell (ezt mondjuk most se), de már rég elfogadom, ha azt mondják, megszépül, és jobb lesz nekem, akkor meg fog szépülni, és jobb lesz nekem.

Azt is elfogadom, hogy csomag van, mégse szépül meg -- nekem azért így is jó lesz.

De ha már kivágták a fákat, felszedték az összes aszfaltot és villamossínt, s összevissza luggatták az utat és a járdákat, kérhetem tisztelettel, hogy így azért már mégse függesszék fel?

Köszönöm.

 

.

Szólj hozzá!

Címkék: tér időzítés Kossuth

A bejegyzés trackback címe:

https://benderik.blog.hu/api/trackback/id/tr315297416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása